de todo un pouco

sábado, 7 de abril de 2012

DE NOVO AQUI!!!!.................

                     Querid@s seguidor@s:

          Un pequeno problema de saude matívome uns días un pouco alonxada de estas páxinas, aínda que cada día procurei na medida do posible, ler e contestar o vosos comentarios.
           Xa case que restablecida, espero que nos sigades vistando e poder seguir publicando novas cousas que podan ser do voso interese.

                         Un afectuoso saudo a todos os que nos visitades



                                             O XARAMAGO

4 comentarios:

  1. alegrome moito de que estas bn de novo para seguir pintando e publicando novas cousas e tan imteresantes pero sobre todo que te encontres ben e que te recuperes pronto moitos bicos e a seguir mellorando. saudos

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. gracias por as vosas palabras de apoio, irei recuperándome pouco a pouco, estasss páxinas con comentarios coma o teu axudanme a facelo, sabedes que me gusta traballar pola asociación. Un saudo.

      Eliminar
  2. Alegrome de que todo xe salira ben ,e deseo que pronto esteas recuperada de todo.Pois fasnos moita falta porque es o timón da nosa asociacción,sen tí non terimos todas estas cousas que estamos expoñendo.animo pa seguir.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Como acostumamos a decir na nosa terra, "vai a caerme a baba" con estos comentarios tan alagúeños que me facedes, as cousas tédelas porque vos as fixestes, (e mais eu claro), o que si me gustaría e que todas xuntas lle puxeramos moitísimas ganas a todo isto e que a que foi hoxe a "I EXPOSICIÓN DE MANUALIDADES DE O XARAMAGO" acade a sua XLII edción como acadou hoxe a nosa festa da augardente,así si que me sentiría plenamente satisfeita. Si teño moito ánimo para seguir xa que a idea de esta asocciacción leva moitos anos na miña mente, pero gustaríame que todas vos tiverades iste ánimo que eu teño para facer unha morea de actividades, pero para eso teño que contar coa vosa colaboración.

      Eliminar